גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תערוכות

קסם של בובה - תערוכת מכירה של בובות עבודת יד

ארכיון תאריך: 12 דצמבר 2019 - 13 דצמבר 2019

משך: 5 שעות

ילד מגיל 5 חייב בכרטיס
שעות פתיחה: 12.12 בין השעות 17.00 - 22.00 ; 13.12 - בין השעות 10:00 - 15:00


בתקופת הגלובליזציה בה אנו חיים, קשה למצוא משהו ייחודי שאין לאחרים. זוהי הסיבה העיקרית לפופולריות הגדולה של בובות המעצבים המיוחדות ויחידות במינן. אפנת בובות המעצבים מגיעה אלינו מאירופה, שם היא קיימת כבר שנים רבות. ברחבי העולם מתקיימות תערוכות מגוונות בתחום, נפתחים סלוני בוטיק, ומספר האספנים גדל משנה לשנה וכולל בשורותיו כוכבי קולנוע ומוזיקה מפורסמים כגון, דמי מור, ג'וני דפ, פריס הילטון ועוד.

ב -12-13 בדצמבר, לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה, תפתח בפניכם האספנית נטליה רוזמובסקי עולם קסום של בובות מעצבים בתערוכת מכירה של בובות מעצבים עבודת יד. התערוכה מיועדת לא רק לילדים, אלא גם למבוגרים שבינינו, שנושאים מאז ילדותנו את האהבה לבובות, ליופי ולאגדות.

בתערוכה תוכלו ליהנות ממפגש מרתק עם האספנית נטליה רזומובסקי, לראות את קולקציית הבובות שלה ולשמוע את סיפורה המיוחד על בובות שנעשו בעותק אחד על ידי אמנים מוכשרים. עד בתערוכה, תסביר נטליה רזומובסקי כיצד בוחרים בובת מתנה - אילו בובות ניתן לקנות במתנה אפילו לאיש עסקים מכובד, ואילו מתאימות כמתנה לחתונה, יום הולדת או כל ארוע אחר.

בובה מודרנית היא לא רק צעצוע לילדים, היא יכולה בקלות להפוך לפריט עיצובי בבית ובמשרד. נסו לשים בובת ליצן ליד המחשב – היא תהפוך לקמע, הסוד הקטן שלך. ואם תשימו בובת מלאך על השולחן, או תשעינו אותה על אגרטל עם פרחים, הבית שלכם יהפוך לנעים יותר וחם יותר.
בתערוכה ניתן יהיה לרכוש את הבובות אותן אהבתם, אז אל תחמיצו את ההזדמנות הייחודית לראות עותקים בלעדיים של אוסף הבובות של נטליה רזומובסקי.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter